Noticies

Asamblea General Ordinària de la FVBCV

237vistas

La FVBCV va celebrar dissabte passat, 15 de juny, en la seva seu d’Alacant, l’Assemblea General Ordinària, en la qual es va aprovar la liquidació del pressupost de 2023 amb un resultat equilibrat entre ingressos i despeses.

De la mateixa manera, es van aprovar la normativa general i les bases de competició de voleibol per a la temporada 24-25.

Així mateix, es va donar el vistiplau a les bases d’Iniciació al Rendiment dels XLIII Jocs Esportius. Per primera vegada es va sotmetre a votació de l’assemblea l’esborrany de bases d’Iniciació al Rendiment, l’aprovació definitiva del qual correspon a la Generalitat Valenciana.

L’assemblea, finalment, també va aprovar les bases de competició del Circuit Autonòmic de Vòlei Platja Beach Volley Tour Comunitat Valenciana 2024, així com les bases de competició de vòlei platja de categories inferiors.